»Zaradi njihove strokovnosti in predanosti postaja klicni center 114 vedno pomembnejša točka v procesu obnove po poplavah.«
»Brezplačna številka 114 po poplavah se je pokazala kot nepogrešljiv člen v odzivu na stisko ljudi.«
»Namen je, da lahko ljudje na enem mestu dobijo odgovore, ki so zelo različni – od tega, do kakšne finančne pomoči so upravičeni, do tega, kako naj tehnično preverijo kakšno zadevo.«
»Najhujša omejitev je tista v naših glavah, ko rečemo, da nekaj že 20 let delamo na isti način in vedno je bilo dobro. Vidite, to zdaj ni več dobro.«
»Ko nimamo odgovorov za naše družine, jih napotimo, da kličejo na 114. Na klicnem centru bodo prav gotovo imeli kakšen dodaten nasvet, ki ga mi nimamo.«
»Če se bo začela sanacija plazu, kdaj bo prišla ekipa za utrditev bregov vodotoka, ki bi lahko spodjedel vse, kar smo naredili. Ljudje zlasti mrzlično čakajo na hidrologe, geologe, arhitekte, ki morajo sprejeti bistvene odločitve. Ali se bom lahko vrnil domov? Ali bo hiša še uporabna?«
»In dejansko si želimo, da vsi, ki so bili prizadeti v poplavah, čim prej izkoristijo možnost, da se z vprašanji, ki jih imajo – katere koli vrste – obrnejo na to številko.«
»To je bil kar mukotrpen proces, križev pot po birokratsko.«
»V klicnem centru ne bo odzivnika, ampak bo klicatelj takoj povezan s svetovalcem.«
»Prihodnje leto bo leto obnove.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju